Monday, October 18, 2010

siblings

yep..i haf 2 sisters - Maisarah Aqilah & Nisa Syahirah
both r different from me..they cute..smart n charming not like me..klu compare mesti rmai tnye

'r u really their brother?'

heh..
dun care la..

jdi ank sulung nie sumtymes xbezh..kdg2 nk gak aser de abg..kakak..

but during diploma..found sum1 dat i can call 'abg'

so close wif him..sharing everything..he olweyz b wif me..

but no longer now..

really miss him..

now..knl ngan gurl yg beza umor setaun jek..but pggl dye 'akak'..

penah plak ak pggl org yg beza staon 2 taon nie akak/abg
rezen?

cuz she treated me like her own brother
being so nice wif me..
even jmpe dlm 1 sem nie 2 3 kali jep..
contact pon jrg..tpi..she so nice 2 me..
recently hang out ngan dye..share my prob..n dye bg smgt sket..
even efek speech dye xbyk sgt..tpi kinda relieved..

thanx sis..really appreciated it..

but next sem wont c her anymore..duin her practical..

yeah..wonder y cant b wif d 1 u love 4 a long tyme..

but im hepie..

now dat i haf peoples..dat i can call..

ABG..KAKAK..ADIK



love u guys

No comments:

Post a Comment